فن

03:32 مساءً EET

بالفيديو.. إطلالة رائعة للنجمة «رنا سماحة» في حفل مهرجان الأوبرا

نشرت الفنانة رنا سماحة، عبر حسابها الرسمي على موقع “انستجرام” مجموعة صور من حفل افتتاح مهرجان الأوبرا الصيفي بالمسرح المكشوف بدار الأوبرا المصرية.

وهي الصور التي نالت إعجاب الجمهور بشدة، وإنهالت عليها التعليقات الإيجابية التي تتغزل في جمال وأناقة رنا، التي ظهرت في الحفل بإطلالة رائعة أشاد بها الجميع.

علقت رنا على الصور قائلة: “حفل كامل العدد الحمد لله💪🏼🙏🏼❤ شكر واجب 👌🏼 امبارح عملت حفله من اهم وارقى الحفلات اللي عملتها ف حياتي. في البدايه عايزه أشكر صديقي وأخويا الفنان محمد عباس اللي كنت مبسوطه جداً اننا بتفتتح المهرجان الصيفي لدار الاوبرا مع بعض. عايزه اشكر اهلي اللي دايماً جنبي وسانديني”

وأضافت: “عايزه اشكر كل اصحابي الفنانين سواء كانوا مطربين او ممثلين او شعراء او مخرجين وحتى من خارج الوسط الفني اللي كانوا حريصين على وجودهم معايا في يوم مهم زي ده. شكر خاااااااص جدا للجمهور الراقي اللي كانوا موجودين وبشكر الالتراس 💪🏼 اللي مشرفيني دايماً والadmins اللي بيتعبوا جدا معايا بحبكم اوي وزودتوني فخر بيكم وثقه بنفسي وكمان اللي ماقدروش يجوا واهتموا انهم يتابعوا ويشتغلوا على السوشيال ميديا وطلّعونا ترند بتاج الحفله. وطبعاً بشكر أعضاء فرقتي الموسيقيه الاساتذه اللي أبدعوا امبارح بقيادة اخويا وصديقي احمد عمرو”.

وتابعت: “وبشكر كل الصحفيين اللي شاركونا سواء كان بوجودهم بالحفل او متابعة الاخبار وطبعاً مصمم الأزياء العبقري @ghaly.mahmoud على الفستان الحلو ده 😍👗 وفِي النهايه بشكر إدارة المهرجان الصيفي بدار الاوبرا المصريه على التنظيم الهائل ده شيء مشرف 👏🏼 وشكراً على الصور الحلوه جداً دي حبيبتي @hanahafez_photography
والجميل @menam_photography والموهوب @samehali.photoghrapher وايضاً اسلام احمد ومحمد عدلي ورفاعي”

التعليقات