منوعات

10:44 مساءً EET

لاعب كرة بنادٍ شهير يهدد فتاة بنشر صورها بمواقع التواصل

أكدت صفحة “حملة مبروك انت متحرش مشهور إلكترونيا‎” علي موقع التواصل الإجتماعي “فيس بوك”، أن هناك شخص يدعي أنه لاعب كرة يبتز فتاة بعد ما تركته.

وقالت الصفحة في منشورها بالفيسبوك: “اللي هيتم معاه كالآتي.. الصفحة عنده مفتوحة للكومنتس هندخل كلنا وهنحط الإسكرين شوتً بتاعته في كل الكومنتس علشان يتعرف هو بيعمل إيه.. فياريت حضراتكم تدخلوا تعملوا شير ع صفحته بالإسكرينات دي وكمان شير للبوست ع كل الجروبات وصفحاتكم إحنا مش بنعمل ريبورتات/ بلاغات للمتحرشين بالعكس إحنا بنشير صورهم ف كل مكان ودا أهم من الريبورتات.. ولازم الموضوع يوصل لأهله وأصحابه وفريقه الأول اللي فرحان بيه يمكن يكون فيه مجلس إدارة محترم ويعرفوا بيعمل إيه.. فاللى حابب يساعد يتفضل وياريت بعد إذنكم متكسلوش من الشير علشان ببساطة دى أقل حاجة ممكن نعملها لنفسية البنت دى ونفسية بنات كتير”.

وأضافت أن الشخص صاحب هذا التهديد لاعب كرة في فريق الشرقية للدخان كان يتحدث مع فتاة، وبعد فترة تركته وتم خطبتها لشخص آخر، ما أثار غضبه وقرر الانتقام من الفتاة بتشويه سمعتها وابتزازها

وطالبت صفحة “حملة مبروك انت متحرش مشهور إلكترونيا” البنات إنها تقوم بعمل شير ف كل الجروبات والصفحات علشان الشباب يدخلوا يوجبوا مع المتحرش دا ويفضحوه عنده ع صفحات أصحابه.

 

التعليقات